Saturday 8 March 2014

MH370 Doa Dan Harapan Yang Terbaik

Pagi ini saya dikejutkan dengan kehilangan  MH370.

Saya tidak pasti apa yang boleh saya katakan kepada ahli keluarga tetapi saya mendoakan agar yang terbaik buat penumpang dan ahli keluarga mereka.

Saya tidak mahu memikirkan worst case scenarios here. Saya hanya ingin berfikiran positif setakat ini.

Saya berharap agar semua ahli keluarga penumpang juga sedemikian.

Saya hanya boleh membayangkan apa yang mereka hadapi kini dan harap mereka bersabar.

Stay strong everyone.

Kepada mereka yang suka menyebarkan fitnah melalui laman sosial dan media, tolong prihatin dengan kesusahan ahli keluarga pada masa ini. Jangan sebarkan berita palsu. Tolong lah. Kasihani mereka.

To those who involves in this and fearing for the worst, our pray with you.

No comments:

Post a Comment