Thursday 24 April 2014

Bila FAkta Di Sebenar Dan Auta PR

Saya baca blog Tun Faizal.com Tentang hutang negara. Baca di SINI

Anda faham atau tidak apa yang Tun Faizal cuba huraikan?

Kalau tidak, berhentilah sahaja bercerita tentang politik semasa.

Kenapa?

Sebab anda masih tidak layak memperkatakan tentang bagaimana seseorang itu perlu menguruskan negara.

Jika artikel Tun Faizal ini memeningkan kepala anda, sudah-sudahlah mempertikaikan itu dan ini.

Sebabnya, inilah penerangan yang paling ringkas tentang hutang negara. Paling ringkas.

Teruslah dengan cita-cita anda supaya orang itu memerintah kerana setahu saya, orang itu juga tidak faham apa yang ingin disampaikan oleh Tun Faizal.

Maklumlah kan hehhehheh. Maklum sendiri ya.

Perrrrnasihattt dia Jambu pink pun sama juga. blurrrrr tahap gaban hehhehheh.

Oh, kenapa saya tulis dalam bahasa Malaysia? Sebab kalau saya tulis dalam BI takut ada yang tak faham bahawa saya sebenarnya ingin menyindir.

Sesiapa yang tidak faham bahasa Malaysia sila abaikan artikel ini ya. SEbabnya nanti salah faham lagi. Al-maklum anda belum khatam Bahasa Malaysia lagi walaupun sudah dua tiga empat lima abad umurnya hidup dibumi Malaysia ini hehhehheh.

Saya tidak kata bahasa Melayu sebab orang melayu sendiri ada yagn tidak khatam bahasa Melayu walaupun umur sudah tiga empat lima puluh abad hehhehheh

Ini artikel menyindir. Tidak ada kaitan antara yang hidup atau mati.

TApi kalau ada yang terasa tu ingat pesanan ini SIAPA MAKAN CILI DIA YANG RASA PEDASNYA hehhehheh

Yang tidak terasa itu, teruskan hidup anda dalam misteri hehhehheh

No comments:

Post a Comment